Menu

Badanie: Emocje, uczucia i stany doświadczane podczas grania w gry wideo

6 lipca, 2020 - badania
Badanie: Emocje, uczucia i stany doświadczane podczas grania w gry wideo

O doświadczaniu rozgrywki rozmawia się dużo – z jednej strony wielu zwraca uwagę na dosadność mediów, przemoc, graficzne przedstawianie tabu, z drugiej natomiast strony to przecież spektrum jest o wiele szersze. To także przyjemność, rozbawienie, wzruszenie. Ale może Wy chcielibyście podzielić się swoim doświadczeniem? Opowiedzieć o uczuciach, emocjach i stanach, które towarzyszą Waszemu korzystaniu z wirtualnej rozrywki?

Zapraszamy wszystkich do wypełnienia ankiety! Kliknijcie w obrazek… i zaczynamy:

Piotr Prósinowski

Pedagog, doktorant w Zakładzie Teorii Wychowania Instytutu Pedagogiki na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel i administrator Inicjatywy Nox, twórca strony internetowej.
Piotr Prósinowski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

English