Menu

Czy wiecie, że…

6 października, 2018 - badania, informacje bieżące
Czy wiecie, że…

W ramach działalności naukowej na Uniwersytecie Gdańskim, jako doktoranci na Wydziale Nauk Społecznych, realizujemy nasz autorski, uczelniany projekt badawczy.

Tytuł projektu: Pedagogika kultury a „cyfrowa romantyczność” – badanie koncepcji romansów oraz seksualności w grach wideo w kontekście emocjonalnych potrzeb graczy, ich działań twórczych oraz wrażliwości społecznej

Niektórzy z Was pewnie zauważyli, że swojego czasu pytaliśmy się odwiedzających naszą stroną (i nie tylko) o romanse, ich preferowane formy w grach wideo; o historie, które opowiadają oraz o to, jakie właściwie powinny być. W ten sposób zbieraliśmy nasze wczesne materiały i inspiracje, które następnie rozwinęliśmy badawczo.

W naszym poprzednim wpisie wspominaliśmy, że mimo mniejszej aktywności na stronie “coś się działo”. Przygotowujemy dla was dość obfitą publikację na temat romansów w grach wideo, która to jednocześnie będzie zwieńczeniem naszego prawie dwuletniego projektu badawczego. W projekcie nie tylko analizujemy obecne w grach romanse. Prezentujemy także wywiady z graczami, wywiady z modderami zaangażowanymi w tworzenie treści romansowych do ich ulubionych gier, dokonujemy analiz… ale stawiamy także niejedno pytanie.

Tym samym zachęcamy Was do odwiedzin, bo moment wydania naszej pracy wcale nie jest tak odległy, jakby się mogło wydawać.

Piotr Prósinowski

Pedagog, doktorant w Zakładzie Teorii Wychowania Instytutu Pedagogiki na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel i administrator Inicjatywy Nox, twórca strony internetowej.
Piotr Prósinowski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

English